شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آسمان نمای مسکو

۱۱۹ بازديد
شهر مسکو از گذشته تا کنون یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان گردشگران ‏ایرانی بوده است و سالانه گردشگران زیادی با تور مسکو به این شهر توریستی و زیبا سفر ‏کرده و از جاذبه های گردشگری آن دیدن می کنند یکی از بهترین جاذبه های این شهر ‏آسمان نمای مسکو می باشد که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی این آسمان نمای ‏زیبا بپردازیم در ادامه با لحظه آخر همراه باشید تا آسمان نمای مسکو را بهتر بشناسید. 
آسمان نمای مسکو یکی از قدیمی ترین و بهترین آسمان نما های جهان می باشد که به ‏یکی از جاذبه های شهر مسکو تبدیل شده است این آسمان نما در تاریخ 5 نوامبر سال ‏‏1929 افتتاح شده و سیزدهمین آسمان نمای مجهز و مهم دنیا محسوب می شود که اغلب ‏گردشگران تور مسکو در سفر خود به این شهر از این آسمان نما بازدید می کنند. 
قسمت های مختلفی در این آسمان نما وجود دارد که عبارتند از سالن بزرگ ستارگان، ‏سالن کوچک ستارگان، پارک آسمان، موزه تعاملی، موزه اورانیا، اتاق کنفرانس، سال تئاتر و ‏فیلم ‏‎4D‎، کافه و فروشگاه. 
آسمان نمای مسکو یکی از محبوب ترین جاذبه ها نزد گردشگران علاقه مند به نجوم می ‏باشد و بازدید کنندگان این مجموعه می توانند در روشنایی روز به تماشای ستاره ها ‏بپردازند.  
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.